Avatar billede beining Nybegynder
06. februar 2004 - 20:52 Der er 6 kommentarer

Ændring af hastighed fra 64 til 128 kbps

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg sætter mit ISDN modem op fra  64 til 128 kbps. Det har før kørt 128, men blev sat ned grundet en ny udbyder. Navn på modem er: LASAT SPEED II.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. februar 2004 - 01:44 #1
Hej beining´´der er er ingen forskel på om du har 64 kbps (kilo Byte pr. sekund) eller om du kører med 64 kbps, det betyder ingen tng for din hastighed på internettet (hvis det er det du tænker på??)og hvor hurtigt det kører, har du sonofon??..  Jeg har fra 10 mbps og præsis op til 400 mbps og det giver den samme hastighed uanset hvad af de to netinstalitioner jeg har instaleret. grunden til jeg spørger om du har sonofon er at jeg selv har det som udbyder og der er 2 internet linjer jeg kan tænde for (dvis. at når jeg kører med XP så er Sonofon's internet-Cd som jeg fik med i starten er en der ikke kan/vil tillade mig at se på nogle sider mens den anden instalitions-CD- som er nyere den kan jeg komme ind på alle website..
Håber det hjalp på dit spørgsmål ellers må du lige skrive igen ;-) jeg har selv det samme modem som du har det er bare ikke sat til da jeg kører med ADSL.

Venlig hilsen

Pillpopper
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. februar 2004 - 13:21 #2
Her er noget der måske kan hjælpe dig;) http://194.239.122.77/products/pdf/Speediidk.pdf
Avatar billede kalbrech Nybegynder
12. februar 2004 - 18:45 #3
Højreklik på din netværksforbindelse, faneblad GENERELT, sæt flueben ud for begge kanaler. Sæt også flueben ud for "Alle enheder ringer til samme nummer". Husk, at det hos i hvert fald Tiscaly koster dobbelt takst at benytte begge kanaler.
Mvh.: kalbrech
Avatar billede titad Nybegynder
16. februar 2004 - 03:03 #4
Har selv samme modem... og det du skla gøre er at ringe til din internet udbyder og sig til dem at du vil buge 2 linjer, så du både bruger modem og telefon på samme tid, på den måde kan man få dubble hastihed, men så kan man ikke ringe til dig på din fastnet telefon, da din fastnet telefon bliver brugt til internet.

mvh: Kim Rasmussen
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. februar 2004 - 12:06 #5
Hej beining hvis de vil værre så venlig lige at få lukket deres spørgsmål og give dem der har fortjent point dem da der er alle de besvarelser de efterspørgr se selv på linkene (dette er ikke ondt ment bare de ikke tror dette men jeg kan se at der er lins til lige netop dette du efterspørger.
Venlig hilsen
Pillpopper
Ps.- nu skal jeg jo IKKE bstemme over hverken dem eller andre og har heller IKKE ret til dette, men det var bare lige et godt råd til dem(kig på "maqictouch's link- den er der i - der har de svaret) god fornøjelse :-)

Pps.- Jeg kender IKKE Maqictouch så tro endeligikke jeg reklamerer he he da nogle kan have den opfattelse jeg har tværdigmod fået UG expertise fra vedkommende og personen ved somreglt hvad personen taler om!

Forsat god dag!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. februar 2004 - 12:08 #6
Foresten beining de har ikke fortalt hvorfor de vil have den sat op, hvad skyldes dette? er det fordi de tror det er noget med deres internet hastighed?? da de kun skriver hvorfor den er sat ned og hvordan man sætter den på?
Pillpopper