Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2004 - 16:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alle filer er Bitmap

Hej Eksperter,

Jeg har en underligt problem; alle de billeder jeg trykker "gem som" på kan KUN gemmes som Bitmap filer. Det er ikke muligt at ændre filtypen før billedet er gemt, hvilket er meget besværligt. Jeg har på fornemmelsen, at jeg er kommet til at pille ved et eller andet. Hvad skal man gøre?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. februar 2004 - 17:03 #1
Problemet kan også opstå når du har opbrugt pladsen for 'Temporary Internet Files'
Disss kan slettes ved at:
Gå til.... Funktioner -> internetindstillinger -> Klik på "Slet filer>
(Gå til....  Tools > Internet Options > Delete tenporary Internet files)

Det kunne være en ide at foretage følgende indstilling:

Funktioner -> internetindstillinger -> Fanebladet "avanceret" -> Sæt hak ved "Slet mappen temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes" under sikkerhed

Så skulle problemet med at den bliver fyldt ikke opstå igen!
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2004 - 18:41 #2
Du er en sand ven. Tak for hjælpen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. februar 2004 - 19:12 #3
Husk at lukke for spørgsmålet!