Avatar billede dkkbn Nybegynder
04. februar 2004 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navigator 353

Jeg vil gerne køre navi.exe local på en xp maskine, jeg har en maskine hvor det virker, og en anden hvor det ikke virker. Jeg får en fejl om at navi ikke kan få direkte adgang til harddisken.
Er der nogen der har en løsning på dette ?
Avatar billede amtoft Novice
04. februar 2004 - 16:04 #1
Prøv at se på din genvej.
På den der "virker" bruger du nok genvejen navin.exe, og på den anden navi.exe

(sku' jeg mene :-)
Avatar billede dkkbn Nybegynder
04. februar 2004 - 17:01 #2
Nej, jeg bruger begge steder navi.exe,(ver. 3.53) (16-bit). Navin er til 3.56A.
Avatar billede kgross Nybegynder
12. februar 2004 - 08:08 #3
Prøv at gå ind på www.microsoft.dk support knowledge base og søg under XP og 16 bit.
Der er forskellige artikler (søg under engelske artikler) om hvad man kan gøre.
Avatar billede amtoft Novice
24. marts 2004 - 15:15 #4
Kom du videre med dette ?
Du må meget gerne melde tilbage, eller lukke spørgsmålet.
Avatar billede dkkbn Nybegynder
24. marts 2004 - 19:19 #5
Jeg har søgt hos microsoft, men har ikke fået noget ud af det.
Avatar billede sagi75 Nybegynder
20. februar 2005 - 17:00 #6
Du køre Fat32 eller nyere.. Navigator kan kun køre på en partition der er formateret til FAT(fat16) Så jeg anbefaler du laver en lille partition på eks. 200mb til at køre navigator med.

Har lige opdateret en kundens system og kom ud for samme problem stilling.