Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:25 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

help me

Hejsa...

Jeg har lige købt en ny harddisk maxtor 120 gig....

Installeret den osv...

Nu er problemet det at jeg har en film liggende på det nye drev også når jeg prøver på at afspille den bliver hele min cpu brugt 100% og filmen kommer ikke frem..

Hvad kan det skyldes???

Og hvordan laver jeg flere drev og hvad er bedst?

Mvh Morten

Kunne det være en virus??
Avatar billede ird Praktikant
03. februar 2004 - 19:29 #1
så er du oppe for fjerde spørgsmål om samme emne! Stop nu mens legen er god!
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:31 #3
Ja Ja...

Slap nu lige af ville bare gerne vide det ikke...

Så jo først dine indlæg senere sry vi kan ikke alle være ligeså hurtig som dig ;)
Avatar billede ird Praktikant
03. februar 2004 - 19:33 #4
§ 11.

oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:34 #5
mkay sry about that....
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:35 #6
Hvad skal jeg så?? Bare vente på nogen gider svarer på det hvis de kan eller må jeg oprette et nyt et? hehe
Avatar billede popsy Novice
03. februar 2004 - 19:36 #7
Har du ikke fået svar inden 7 dage, må du lukke, og oprette et nyt. Læs reglerne, så ved du hvad du må og ikke må.
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:37 #8
Okay... Fedt nok...

Så kan man ellers bare stene indtil om 7 dage..

Thanks I er great herinde ;)
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 19:53 #9
Kom frisk nogen som kan hjælpe? =)

Giver 2000 points =)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. februar 2004 - 20:00 #10
Hvordan er din harddisk sat ind i systemet?

Sidder der 2 HDD på ID 0 og 2 CD-Rom på ID 1 ????
Avatar billede bredker Nybegynder
03. februar 2004 - 20:04 #11
freekyzone>>læs lige hvad der er skrevet
du bør ikke hjælpe her , så pointliderlig er du vel ikke
Avatar billede ird Praktikant
03. februar 2004 - 20:05 #12
LOL
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2004 - 20:32 #13
Alene spørgers navn er nok til jeg ikke gider hjælpe.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. februar 2004 - 21:14 #14
Well  pik, jeg beklager.
Jeg gider ikke hjælpe dig, eller forsøge på det, når idioter som bredker kommer med sådanne kommentar.

bredker -> kunne det skyldes sammensætningen af IDE kabler, og hvor den er sat ind i systemet? Kunne det skyldes at der bruges gamle kabler?

Svar: JA! Har selv lige haft problemer med HDD der ikke vil læses, og hvor der blev brugt monster meget CPU når jeg overflyttede filer.. Grund: Dårlige/gamle IDE-kabler...

Så.... ja - jeg kan se det ikke er ligende problem - ja det er da klart langt fra!
Så jeg må heller smutte!!!

Hvis du ikke har andet fornuftigt at skrive så smut pomfrit!
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 21:27 #15
freekyzone Ja nemlig..

Hvad skal man så gøre??

Jamen undskyld.. Det er bare træls når sådan noget sker... Så vil man jo gerne have det lavet hurtigst mulig...

Sry
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. februar 2004 - 21:32 #16
Jeg købte et nyt kabel, og så virkede mit..
Har du gamle kabler og nyt bundkort?

Flere drev:
Kør fdisk.. Men er ikke sikker på at den kan klare så stort et drev.. men prøv..
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 21:35 #17
Okay
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 21:36 #18
Vil du have de 200 points?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. februar 2004 - 21:38 #19
Nej, ikke før jeg ved om det virkede...

Ellers må vi prøve sammen at finde ud af hvad det så er :-)
Avatar billede suppah Nybegynder
03. februar 2004 - 21:45 #20
Hehe okay.. Har du ikke en e-mail eller noget? Som man kan komme i kontakt med dig?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. februar 2004 - 21:51 #21
Ja det har jeg.
Men for god ordens skyld, så skal alle svar/trin til løsningen givers her på exp.dk

Ellers kan andre der søgr der har samme problem ikke få svar ved simpel søgning, og nogle personer her på exp.dk går lidt for meget op i det, og anmelder for ingen ting.

Så derfor kan du godt få den, men alt skal her ind på exp.dk alligevel...
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2004 - 22:06 #22
Freekyzone>>Reglerne er lavet for at blive overholdt, det kan da ikke være et problem.
Fdisk til diske større end 64 Gb kan hentes her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q263044 - FDISK over 64 GB
Avatar billede suppah Nybegynder
20. november 2006 - 09:25 #23
svar