Avatar billede stylus Nybegynder
03. februar 2004 - 18:33 Der er 3 kommentarer

Wireless manager?

Hey..
jeg kører et trådløst hjemmenetværk med et netgear access point og to bærbare ibm's (2 r40 centrino), begge kører xp pro.. men jeg kunne virkelig godt tænke mig et andet program til at "styre" min trådløse forbindelse end XP eget indbyggede, da jeg synes det er utrolig ringe, så mit spørgsmål findes der et der erstatter windows xp's??
Avatar billede kenp Novice
03. februar 2004 - 19:18 #1
så skal det være et program som følger med din bærbar ! det skal normalt være den som har lavet dit trådløse netkort som også producer softwaren der til.
Avatar billede stylus Nybegynder
03. februar 2004 - 19:21 #2
ja der følger et ibm program med men det bruger windows interne program,.. der må da findes et andet ........
Avatar billede kenp Novice
03. februar 2004 - 19:23 #3
nope