Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
03. februar 2004 - 17:55 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Tjene Penge på Internettet?

Jeg har kigget lidt på sagen, og syntes næsten at det ser for godt ud til at være sandt. Jeg har på den danske side
www.a-begynder.dk læst lidt om emnet, og ud fra deres vurdering ser det lovende ud. Artiklen kan ses her: http://www.a-begynder.dk/reklame_penge/reklame_penge.htm
Jeg overvejer mest at modtage reklame mails fra Spedia.net.
Her får man 5 - 10 point (1 point = 1 $) pr email man modtager.
http://www.spedia.net/sp_mc_emails.htm
Nu vil jeg så gerne spørge om nogen af jer har erfaring med den slags. Det lyder jo som sagt for godt til at være sandt!
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
03. februar 2004 - 17:56 #1
Okay, nu har jeg set at 1 point kan variere i dollar værdi fra måned til måned. Bare en lille rettelse.
Avatar billede popsy Novice
03. februar 2004 - 18:08 #2
http://www.gptboycott.com/programs/programs.php?program=Spedia  tjaaa, der er mange sider som denne, hvor folk ikke har fået deres penge :(
Avatar billede popsy Novice
03. februar 2004 - 18:09 #3
e-reklamer som a-begynder også omtaler har jeg selv haft siden det startede, pt har jeg da fået en udbetaling, den var på 10 kr.

Jeg er godt på vej til min næste nu, mangler vist kun at optjene 19 kr, de udbetaler nemlig først ved 25 kr nu ;)
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
03. februar 2004 - 18:13 #4
ja, det ser ikke for godt ud. Og e-reklamer er da dansk, så det ku være man sku overveje det. Det er da trods alt også penge :)
Andre forslag?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2004 - 20:55 #5
http://www.acidics.com/alert_spedia.htm
Glem alt om det skrammel, medmindre i synes det er OK at folk kan følge med i alt hvad i foretager jer på nettet.
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. februar 2004 - 21:12 #6
Taget fra en tilfældig side:
Tjen penge ved at få reklamer på din e-mail med E-Reklamer
Hos e-reklamer kan du tilmelde dig i op til 50 kategorier, og derefter modtage e-reklamer fra de kategorier du har valgt.

Du tjener min 0,10 øre pr. mail
Lad os sige du får 10 øre-altså skal du læse 10 for at tjene en krone!! hvor lang tid gider du det? og hvis du har en HP og tror du kan tjene penge der-glem det, har selv prøvet det
Avatar billede adh88 Nybegynder
03. februar 2004 - 22:27 #7
Prøv inde på www.guldklik.dk .Der kan man en gang pr. dag trykke på de tilgængelige links på siden, som så variere i beløb (Som regel 5-10 øre). Der er også en anden mulighed på siden, for at tjene penge. Man skal vist oprette sig på andre forskellige tjene-penge sider, og så senere får man penge for det. Ved ikke helt hvordan det virker.
Men da guldklik.dk stadig er lidt nyt, er der ikke så mange bannere/links at trykke på endnu. (De siger der senere vil være omkring 50. Så kan man så vælge og tro på det eller ej)

Et andet sted: http://www.partner-ads.com/dk/ . Her kan du få html-koder til forskellige bannere/links som du så skal smide på din hjemmeside. Så for hver gang der er en person der trykker på linket, får du X antal kr. (øre). Ved ikke helt hvordan det virker, om man selv kan trykke mange gange!
Men jeg vil foretrække guldklik, selvom det ikke giver meget her i begyndelsen:)
/ADH88
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
04. februar 2004 - 18:11 #8
I skal have mange tak alle sammen, men da det ser ud til at de eneste sider hvor man virkeligt kan tjene penge ikke ser ud til at være særligt gode, tror jeg bare jeg dropper det. Det er nemmere måder at tjene penge på. Igen mange tak for hjælpen
Rasmus JC
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
15. februar 2004 - 06:32 #9
at "tjene penge på internettet" er for næsten alle der gør det mest en hobby. Man skal være god til at invistere sine penge rigtigt samt heldig, hvis man skal tjene seriøse penge på det. Hvis i vil have råd og vejledning om "the get paid buisness", så hop ind på www.getpaidforum.com .. Der er penge at tjene, men det kan for det meste ikke betale sig, hvis man vil tjene mere end - f.eks 50$ om måneden. (det er faktisk meget i den sammenhæng)
Avatar billede timmwillum Nybegynder
27. januar 2005 - 14:33 #10
Lige et par kommentarer til en halvgammel tråd ...

Mit navn er Timm W. Larsen, og jeg driver @-begynder (http://www.a-begynder.dk). Lad mig starte med at sige, at indtjening på Internettet bestemt ikke er noget, man bliver rig af. Det er ganske vist muligt at få en mindre indtjening via nettet ... men vi taler om småpenge.

Man kan tjene penge både som surfer, og hvis man har en hjemmeside med bannere. Førstnævnte er stort set ikke værd at beskæftige sig med, og som webmaster skal man have en side med RIGTIG MANGE hits, før det batter noget.

Jeg kan som eksempel bruge vores egen side, @-begynder. I 2004 har vi på månedsbasis haft helt op til ca. 650.000 hits og 70.000 viste sider (en mellemstor hjemmeside, men stadig langt under fx Eksperten). Den gennemsnitlige månedlige indtjening i perioden har ligget på 100 kr. ... Det skal i den forbindelse nævnes, at vi har en aftale med et af de meget seriøse reklamenetværk (se definitioner på reklamenetværk kontra partnerprogrammer på http://www.a-begynder.dk/reklame_penge/vejledning/3_muligheder.htm).

... man skal altså ikke lave hjemmesider for at tjene penge på reklamer.

adh88 skrev: "Ved ikke helt hvordan det virker, om man selv kan trykke mange gange!" ...
Nej, det kan man ikke. De fleste affiliateprogrammer/partnerprogrammer og alle reklamenetværk registrerer brugeren og sikrer, at man ikke kan klikke to gange inden for typisk 20 min. (svarende til en cookies standard levetid). Nogle systemer registrerer i stedet på IP-adresse.

Rasmus_jc skrev: "ud fra deres vurdering ser det lovende ud" ...
Jeg ved ikke hvorfor, du har fået den opfattelse, Rasmus. Jeg mener bestemt ikke, at @-begynder anbefaler reklame e-mails. Her er et par citater fra vore sider:

----- oOo -----
REF: http://www.a-begynder.dk/reklame_penge/reklame_penge.htm

***CITAT START***
Disse sider er således tænkt som en guide og gode råd ... ikke som et salgsværktøj.

Vi vil ikke love dig, at du kan tjene tusindvis af kroner på få øjeblikke. Sådan hænger verdenen simpelthen ikke sammen. Men vil kan til gengæld hjælpe med gode råd til, hvordan man trods alt med en målrettet indsats og lidt tålmodighed kan få en mindre indtjening ved brug af forskellige værktøjer, som du finder på nettet.

... men du bliver altså ikke millionær
***CITAT SLUT***

----- oOo -----
REF: http://www.a-begynder.dk/reklame_penge/reklame_emails.htm

***CITAT START***
Her finder du links til et par firmaer, der udbyder de såkaldte reklame e-mails eller på engelsk permit ads. Men som vi andet steds har beskrevet, er mange af disse systemer temmelig ustabile, og indtjeningen er mildest talt begrænset ...
***CITAT SLUT***

----- oOo -----
REF: http://www.a-begynder.dk/reklame_penge/vejledning/om_reklame_email.htm

***CITAT START***
Er der penge i det?
Kort sagt "nej" ... men lad os lige uddybe lidt.

Langt de fleste firmaer betaler kun meget små beløb for hver e-mail, man modtager og læser. Ofte ligger prisen på mellem 2 og 8 øre pr. klik. Dog tilbydes til tider noget mere, hvis man udfører bestemte opgaver på annoncørens sider ... for eksempel laver en søgning.

Samtidig har de fleste firmaer et minimumsbeløb, som man skal opnå, før udbetaling kan finde sted.

Hvis vi regner lidt på det, viser det sig, at man skal klikke på mellem 600 og 2.500 links i de udsendte e-mails for at få udbetalt et minimumbeløbet på fx 50 kr. Det er ALT for mange ...

Naturligvis kan man som nævnt tjene lidt mere på visse e-mails, men man kommer ikke så let til pengene, som det umiddelbart kan lyde.

Du får altså hverken råd til hurtige biler eller kønne fotomodeller ved at modtage reklame e-mail
***CITAT SLUT***

Og til slut ... "ja" ... du har helt ret, Rasmus ... der er nemmere måder at tjene penge på ;-)
Avatar billede guffey Nybegynder
16. juni 2007 - 14:40 #11
tit er der lettere måder et tjene penge på. men når man alligvel sidder og stener så er det da lidt sjovere at tjene nogle små-penge på reklamer.
Jeg bruger selv http://adbux.org/?r=Guffey og de udbetaler også :P