Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
03. februar 2004 - 16:32 Der er 3 kommentarer

Hvad gør jeg nu?

jeg har lige lavet en nu hjemmeside, som jeg gerne vil oploade... når den er færdig og jeg vil ind og teste den kommer der bare indholdt af siden hvor jeg kan trykke "index.htm" jeg ved ikek hvorfor jeg kalder den det, det synes jeg bare jeg har hørt den skulle hedde er det, det der er galt?.. eller hvad er der galt?
Avatar billede trer Nybegynder
03. februar 2004 - 16:44 #1
du er i en forkert kategori - hvis nedenstående ikke virker, så prøv internet kategorierne.

Og prøv også at omdøbe din index.htm til index.html eller default.htm - det kommer an på dit webhotel hvad der er det rigtige.
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. februar 2004 - 16:51 #2
trer har ret index/default siden skal altid hede .html .asp .php osv

havde selv samme problem engang man ved at omdøbe din index som er start siden kan du nøjes med at skrive www.ditdomæne.dk og dermed gå ind på siden

/burgerking
Avatar billede trer Nybegynder
19. februar 2004 - 11:35 #3
Hvad sker?