Avatar billede downshooter Nybegynder
03. februar 2004 - 13:23 Der er 1 løsning

IC7-Max3, ata og s-ata på samme tid ?

Hej
Jeg købte mig her den anden dag en Western Digital Raptor
s-ata150 74 gb hdd. jeg har i forvejen 2 ældre alm. ATA harddiske, da jeg satte den nye hdd til mit bundkort tog jeg de to andre hdd's fra pga. jeg ville installere styresystem på den nye hdd, da jeg havde installeret windows, slukkede jeg maskinen og satte de to andre diske til igen. så meldte den fejl om ugyldig system disk, så tog jeg den ene af mine gamle hdd fra den hvor der lå styresystem på, men jeg fik samme fejl igen.
jeg har været inde i biosen (har prøvet at bios update til den nyeste) jeg har ændret nogle ting med on-chip s-ata hvor jeg kan få den til at vælge hvilken ide-channel den skal træde ind istedet for, (jeg bruger s-ata stik 1 på mit bundkort da jeg syntes det lød mest logisk). Nogen som har et godt forslag til hvad jeg skal gøre ?

på forhånd tak.
Avatar billede downshooter Nybegynder
20. marts 2004 - 15:05 #1
k