Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 12:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

a.n.g toyota gt crolla cope 16v bavhjuls trukken

jeg har et problem med mit bavtøj da de stænger der sider på akslen der sider 4 eller 6 stænger og ggør at træk akslen sider på sin plas men stadig kan give efter de er meget dyre ved toyota og jeg har søgt 8-10 ophugger her over i det mørke jyllan jeg mangler et sted at kan skaffe de dele og sikkert fler med tiden er der en der kan hjælpe ?? husk det er den bavhjuls trukken.
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 12:24 #1
Prøv Auto-Bremsen A/S H J Holst Vej 4, 2610 Rødovre tlf: 3672 1505
De har meget til billige penge.
http://www.autobremsen.dk/
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 12:45 #2
ok men ved du hvad det er en bil jeg taler om ??da den er meget sjælen
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 13:06 #3
Prøv at ringe derud.
De kalder sig eksperter på området.
Hvis de ikke har kan de helt sikkert fortælle hvor man kan købe det.
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 13:09 #4
de tar ikke den skide telefon
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 13:11 #5
jeg har hørt en der kun arbejder bed twincams og eller mest til bane ræs ved du noget om det ??
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 13:33 #6
Nej det kender jeg ikke noget til.

Jeg har lige prøvet at ringe til Autobremsen, de tager telefonen nu.
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 13:37 #7
nr er 36722060 ikk det du skrev var til bilexperten
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 14:14 #8
Åhh undskyld
Bilxperten er en underafdeling til Autobremsen
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 14:17 #9
jeg vil lige prøve at lade smørg smålet stå til jegb får fat i dem og hør om der er bid er det ok du for svar tirsdag eller onsdag ikk ;)