Avatar billede michlytz Nybegynder
02. februar 2004 - 18:47 Der er 3 kommentarer

Popup vindue

Jeg har et problem vedr. popup vindue i Dreamweaver. Problemet består i at jeg har en almindelig html side med et link, der skal få den linkede side til, at poppe op i et vindue. Det virker fint, jeg har valgt add behaviour i dreamweaver, sat behaviouren til onclick - Open browser vindue.

Men, men når jeg trykker så åbner den linkede side op i popup vinduet, men popper også up i den oprindelige side. Meningen skulle være, at når jeg trykker på linket på den oprindelige side, så skulle der poppe et vindue op med den linkede og den oprindelige side, skulle blive.

Please help.

Der er 60 point på højkant.

/Michael
Avatar billede avlund Nybegynder
02. februar 2004 - 18:55 #1
Har du husket at selve dit link bare skal hedde "#" eller "java script:;" el.lign. ?
Avatar billede michlytz Nybegynder
02. februar 2004 - 19:11 #2
Såre simpelt. Sådan er det når man stirrer sig blindt på det.

Det funker, tak for det hurtige svar.

/Michael
Avatar billede avlund Nybegynder
02. februar 2004 - 19:16 #3
Heheh, det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.