Avatar billede Kengun Praktikant
02. februar 2004 - 07:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åpner uten at jeg legger inn brukernavn/passord

Jeg åpner min webside i MSIE og dernest klikker jeg "Frontpage"-knappen. Tidligere spurte Frontpage meg om brukernavn og passord men det gjør den ikke lenger. Hva kan jeg gjøre? Jeg har forsøkt å åpne Frontpage og så "Fil" - "Åpne", men det fungerer ikke.
Avatar billede steen Nybegynder
02. februar 2004 - 07:43 #1
Hvor er dit site placeret: lokalt eller webhotel?

/Steen
Avatar billede Kengun Praktikant
02. februar 2004 - 07:43 #2
webhotel, www.kengun.com
Avatar billede steen Nybegynder
02. februar 2004 - 07:48 #3
Når du åbner dit site via IE.... kan du så rette i det og GEMME det?

Det er jo normalt, at FP kan "åbne" et site.... den tager jo bare HTML indholdet og viser i din FP. Men du kan ikke rette i det.

Skulle det derimod være tilfældet, bør du ringe til din webhoteludbyder, og lige få tjekket rettighederne på dit site
Avatar billede Kengun Praktikant
02. februar 2004 - 09:11 #4
Hei Steen. Takk for din hjelp. Det hele var svært merkelig. Som du sier så kan man normalt åpne et site ved at den tar bare HTML innholdet, men på denne PC så viste den hele trestrukturen til min side. Men på min hjemmepc fungerte det helt normalt. Løsningen ble en reinnstallasjon av programmet, og nå fungerer det som det skal igjen :-)
Avatar billede steen Nybegynder
02. februar 2004 - 09:15 #5
ok... :)