Avatar billede dang3r Nybegynder
01. februar 2004 - 21:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp: FileSystemObjekt?

Er der ikke et eller andet ekstra der skal slås til for at bruge -"Dim fso As New FileSystemObjekt"??
Det virker et alt fald ikke...
Hvad er det nu man skal??
Avatar billede dang3r Nybegynder
01. februar 2004 - 21:22 #1
"Objekt" skal self. være "Object".. tag jer´ikke af stavefejl..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 21:37 #2
jeg mener at der er noget "Active Scripting" der skal vælges.. ser lige om jeg kan finde det..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 21:39 #3
To create a reference to the Scripting type library (Scrrun.dll)
On the Project menu, click Add Reference, and then click the COM tab.
Choose Microsoft Scripting Runtime from the Component Name list, and then click Select.

You can now use the Object Browser to view the FSO model's objects, collections, properties, methods, events, and constants.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 22:05 #4
Her er et svar, hvis du kan bruge det. Hvis ikke, forklar hvad der er galt.
Avatar billede dang3r Nybegynder
01. februar 2004 - 22:26 #5
Jo.. Det virker
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 22:30 #6
Takker for points.