Avatar billede -master-d- Nybegynder
01. februar 2004 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der sket med designet

Hej

Jeg har været væk fra Eksperten i nogen tid og kan se at der er blevet lavet en del om på siden..
Er det bare mig eller er designet blevet "større", forstået på den måde at skrift, rammer osv. er blevet øget ?

Hvorfor kan man iøvrigt ikke bruge htmlkoder i sin minisite længere ?
Avatar billede cdc Novice
01. februar 2004 - 17:10 #1
Avatar billede -master-d- Nybegynder
01. februar 2004 - 17:14 #2
Jeg var sådan set godt klar over at der var kommet en version 4, men er der ikke et sted hvor man kan se hvad der er blevet ændret i ?
Avatar billede speder Nybegynder
01. februar 2004 - 17:27 #3
Jeg synes også det er en smule irriterende at teksterne i de forskellige kasser ikke ombrydes korrekt?
Avatar billede -master-d- Nybegynder
01. februar 2004 - 21:45 #4
Generelt set synes jeg IDG gør det godt når det kommer til design, men mht. til det her design synes jeg det er for stort og uoverskueligt. Men det er bare min mening og det kan godt være jeg kun taler for mig selv.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
08. april 2004 - 23:30 #5
hmm... de har da fået rettet lidt op på det.