Avatar billede mikkelz Nybegynder
31. januar 2004 - 17:58 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

index fylder for meget!

Jeg sad og arbejdede lidt med min hjemmesiden og indsatte forskellige java scripts på siden...

LIge pludselig fyldte siden udsædvanlig meget og jeg slettede alle java scripterne igen fra siden...

Men det gjorde bare at siden nu fylder endnu mere...
siden fylder nu 1.94 Mb..... og det er Meget for meget...

Hvad er der galt??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. januar 2004 - 18:00 #1
svært at sige, da du ikke fortæller om det er kode, grafik eller andet...
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
31. januar 2004 - 18:01 #2
Er dine billeder i bmp format ?
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 18:04 #3
Frontpage er nok heller ikke den fedeste HP-editor man kan bruge ;o)
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 18:05 #4
(dermed ment ; den har ikke 100% styr på koden, den bliver uoverskuelig, masser af fejl iht. w3c - er mine erfaringer med FrontPage2000)
Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2004 - 18:34 #5
Espersen> Tror du at Mikkelz stillede sitt spørgsmål for at høre at FP ik duger?
Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2004 - 18:36 #6
Måske det er denne side Mikkelz har problemer med: http://www.festbilleder.frac.dk/
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 18:38 #7
kengun; det kan da forklare at filen fylder så meget ! se fx. 31/01-2004 18:05:37
Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2004 - 18:42 #8
ja, det var da lige den kommentar 31/01-2004 18:05:37 jeg kommenterte! - Selv om Frontpage eller ANDRE program ik har 100% styr på koden så laver den ikke filen om til 2MB! - Da er det helre den som sidder i andre ende af skærmen der ikke har 100% styr på koden.
Avatar billede lybech Nybegynder
31. januar 2004 - 18:53 #9
Det kan være fordi du har gjordt et billed mindre uden at størrelsen på billedet er blevet mindre i størrelsen
Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2004 - 19:31 #10
jeps, altså at f.eks. et billed fylder 1MB i filstørrelse men at du kun har skalert/gjort det mindre ved at trække i dets hjørner. Billede fylder da aligevel 1MB. For at gøre det mindre i filstørrelse må du bruge et billedbehandlingsprogram.
Avatar billede mikkelz Nybegynder
31. januar 2004 - 19:32 #11
Nej, det har intet med billederne at gøre, for dem har jeg overhoved ikke ændret på eller noget det sidste stykke tid...

og ja, det er den side der er refereret til...

Det er sgu da mærkeligt at den pludselig fylder så meget!!!
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 19:38 #12
kunne du smide et link til den side ??
Avatar billede mikkelz Nybegynder
31. januar 2004 - 19:41 #13
Avatar billede espersen Novice
31. januar 2004 - 19:48 #14
det er bare en blank side; er der noget andet kode inkluderet end det vi kan se ?
Avatar billede mikkelz Nybegynder
31. januar 2004 - 19:55 #15
kode?????

Jeg kan bare ikke få lortet til at virke......

arbejder i øjeblikket på sagen...
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
31. januar 2004 - 20:41 #16
Tror faktisk engang jeg var ude for det samme....prøv at kopiere koden+billeder og andet tilhørende til en ny mappe... (dog skal du ikke kopiere mappen)
Avatar billede mikkelz Nybegynder
01. februar 2004 - 17:20 #17
hmm, der er intet der virker, så jeg har lavet en ny forside.... det tog kun et par timer!