Avatar billede larsoeberg Nybegynder
31. januar 2004 - 11:53 Der er 3 kommentarer

dvd lyd

jeg har downloadede en film med dansk tekst men mangler lyd ?? mangler jeg et program det dette eller hva ?
Avatar billede webdesigner Praktikant
31. januar 2004 - 12:00 #1
jeg ved ikke om jeg må svar da jeg ikke ved hvilken fil det drejer sig om..
men jeg svar alige vel da der kan være tale om en demo/preview
du skal have audio codec som du kan finde ved en søgning på google...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. januar 2004 - 12:01 #2
Luk sprgsm.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 02:36 #3