Avatar billede woogoo Nybegynder
31. januar 2004 - 10:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nero burning rom kan ikke finde min brænder?

Hej.. jeg sidder og skal til at lave en sikkerheds kopi af alle mine dokumenter... men... Nero kan ikke finde min brænder... den kan kun lave Images (.img).. hvordan kan jeg få den til at finde min brænder??
Avatar billede kristianlind Nybegynder
31. januar 2004 - 10:46 #1
kan du finde den i denne computer
Avatar billede skejby Nybegynder
31. januar 2004 - 10:53 #2
Hent update til nero burning rom dette skulle hjælpe.
Har haft samme problem....

Hvilken version bruger du?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. januar 2004 - 10:54 #3
Enig med Skejby
har haft ligendene problem

MC
Avatar billede kristianlind Nybegynder
31. januar 2004 - 10:56 #4
det hjælper tit ja, og hvis det ikke virker skal du downloade dette program; neroping der så prøver at finde drevet:

http://www.fullprograms.co.uk/article1369.html

ellers så gå ind her og se hvad du ellers kan gøre

http://www.nero.com/en/631927293720980.html
Avatar billede jarjar Nybegynder
31. januar 2004 - 11:06 #5
Den kode du indtaster i nero, skal passe sammen med det mærke brænder du har.
Altser hvis du har købt en Asus-brænder, og nero fulgte med i pakken, så kan du ikke bruge den samme kode til en liton-brænder.
(du kan jo søge efter en nero-key-gen., men det er vist ikke helt lovligt).
Avatar billede woogoo Nybegynder
03. februar 2004 - 15:05 #6
eh