Avatar billede tosa Nybegynder
31. januar 2004 - 00:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ændring af toast filer

Jeg har en toast-image fil på min PC. Denne vil jeg gerne have brændt ned, så den kan bruges på en MAC.

Er der nogen der ved hvordan man konverterer toast filer til iso eller lignende, så man kan brænde den på en PC?

Eller er der nogen programmer til PC/Windows der kan brænde toast filer?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
31. januar 2004 - 05:21 #1
Toast-filer kan kun afvikles/åbnes korrekt på Mac
-ligesom .EXE filer kun kan det på PC

Du kan maile den til en Mac-bruger der har Toast
-så kan han da brænde den for dig eller komprimere den som f.eks .ZIP

God fornøjelse !
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. februar 2004 - 10:05 #2
aeblenet har ret, dog har været set før at det er muligt at omdøbe nogle toast-filer til .iso, og derfra mounte filen...

ellers se her: http://www.computing.net/mac/wwwboard/forum/8390.html
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. februar 2004 - 07:27 #3
sker der noget her!?
Avatar billede tosa Nybegynder
25. februar 2004 - 15:07 #4
Jeg troede ikke spørgsmålet stod her mere. Jeg har omdøbt filen til ISO og brændt den med Nero til PC. Filen/CD'en virkede som den skulle til Mac.