Avatar billede krofar Nybegynder
29. januar 2004 - 16:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit ene HD-drev er væk

Mit ene hardiskdrev forsvinder indimellem fra pc-opstart til pc-opstart. Hvad kan problemet være?
Avatar billede zhark Nybegynder
29. januar 2004 - 17:20 #1
Umiddelbart kunne det tyde på et dårligt IDE cabel, et sådant koster ikke mange kr. så jeg ville starte der, når det sådan er (ind imellem) :)
Avatar billede zhark Nybegynder
29. januar 2004 - 17:21 #2
PS.: Men ville naturligvis - dog, først controllere om strøm og IDE vablerne sidder ordentligt!
Avatar billede zhark Nybegynder
29. januar 2004 - 17:22 #3
vablerne = cablerne
Avatar billede krofar Nybegynder
29. januar 2004 - 17:22 #4
Alt sidder fint.
Avatar billede kristianlind Nybegynder
29. januar 2004 - 19:00 #5
På strømkablet der sidder ind til din HD, prøv lige at kigge om en af lodningerne på printpladen er løs eller gået helt fra. Skete for mig, for nylig.
Avatar billede nce Novice
30. januar 2004 - 10:22 #6
Det kan også være noget så simpelt,som at du skal have opdateret din driver til ide controllerne inde i enheds håndtering på din computer, det løste problemet for mig.
Avatar billede krofar Nybegynder
30. januar 2004 - 16:06 #7
nce>>Læg et svar:-)
Avatar billede nce Novice
05. februar 2004 - 01:48 #8
ok