Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hva er Eksperten??

hej jeg er dansk amrikaner som lige er flyttet
her til fra staten.jeg vil lige høre hvad eksperten går ud
på...
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. januar 2004 - 20:26 #1
Du kan stille spørgsmål (som dette) om alt inden for IT og computere.
Læs evt. her http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. januar 2004 - 20:28 #2
Det "koster" point at stille et spørgsmål. Men når man selv svarer på andres spørgsmål tjener man point. Men ellers så kan man altid bruge søgefunktionen til at se om andre har stillet et spørgsmål om samme problem som man selv står med.

Og velkommen til :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. januar 2004 - 20:29 #3
Du skal ikke give points for et spørgsmål som dette :)

Fra http://www.eksperten.dk/info.phtml:

Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT. Det er gratis at blive medlem!

Eksperten blev lanceret i efteråret 1998, og er siden vokset til, det mest benyttede site indenfor sit felt i Danmark og bruges også af mange fra resten af Skandinavien.

Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT. Eksperten er kendetegnet ved et højt fagligt niveau hvor de fleste, viden til trods, har mulighed for at lære noget.

Det er vores mål fortsat at udvikle mulighederne for brugerne af Eksperten, med respekt for de nuværende elementer, som allerede har vist sit værd. Her kan nævnes anvendelsen af point, så man som ekspert, har mulighed for at måle sin viden med andre, og dermed profilere sig positivt. Fremtiden på Eksperten vil i høj grad være præget af løbende forbedringer, ikke mindst på baggrund af de forslag som brugerne kommer med.

Brugerne har gjort Eksperten til det den er i dag, og sådan vil det også være i fremtiden.
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:39 #4
okai nu tror jeg fatter mange tak...
hvad skal jeg gøre hvis jeg vil pull the point back???
Avatar billede serverservice Praktikant
28. januar 2004 - 20:41 #5
så skal du bare selv svare og vælge accepter.
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:43 #6
svar
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:43 #7
sådan sorry sproget kan smutte ;+)
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:45 #8
hvad nu hvis jeg har et problem som f.eks et spil
hvor skal det skrives Cod
Avatar billede serverservice Praktikant
28. januar 2004 - 20:49 #9
så opretter du et spørgsmål under en passende kategori og fortæller hvad problemet er og evt. hvilket styresytem og spildrivere du bruger
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:54 #10
hmm  jeg vil oprette et nu!!
Avatar billede exp Juniormester
28. januar 2004 - 20:58 #11
sgt_joe_enders (og doggy82) >>
Den opdaterede varsion af FAQ'en ligger her:
http://expfaq.1go.dk/

Her er bl.a. også karmasystemet beskrevet
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 21:01 #12
okai tak skal jeg har kigget lidt på det..
Avatar billede exp Juniormester
28. januar 2004 - 21:02 #13
c",)

Velkommen på eksperten!