Avatar billede madonion Nybegynder
28. januar 2004 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Høre sig selv i headset?

Hej.

Jeg har lige geninstalleret mit windows og har fået et irriterende problem. Jeg har et headset jeg ofte benytter når jeg spiller med vennerne. Problemet er at jeg kan høre alt hvad jeg selv siger når jeg har det på? Bare når jeg tænder windows og tager headsettet på, så kan jeg sidde og snakke med mig selv i mikrofonen. Sådan plejer det ike at være, men hvad har jeg gjort forkert? eller hvordan får jeg det væk?
Avatar billede sgt_joe_enders Nybegynder
28. januar 2004 - 20:42 #1
hva for et lydkort er det???
c-media kan jeg
Avatar billede madonion Nybegynder
28. januar 2004 - 22:02 #2
det er det der er onboard på mit EPOX 8RDA bundkort. Det er med nForce chipset og tror lydkort delen hedder noget med: Nvidia nForce audio codec interface tror jeg....
Avatar billede madonion Nybegynder
11. oktober 2004 - 09:20 #3
lukket
Avatar billede car11 Nybegynder
01. maj 2006 - 16:57 #4
Jeg har lige geninstalleret mit windows og har fået et irriterende problem. Jeg har et headset jeg ofte benytter når jeg spiller med vennerne. Problemet er at jeg kan høre alt hvad jeg selv siger når jeg har det på? Bare når jeg tænder windows og tager headsettet på, så kan jeg sidde og snakke med mig selv i mikrofonen. Sådan plejer det ike at være, men hvad har jeg gjort forkert? eller hvordan får jeg det væk

-->> jeg har samme problem, er der nogen der har en løsning, det må være et sted i instilingerne ???