Avatar billede webbygger Nybegynder
28. januar 2004 - 17:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pop-Up menu !

Hvad katten gør jeg galt med den indbygget pop-up menu i Behaviors, den kommer op med en fejl i mouseover funktionen !

Se her http://www.web-byggeren.dk/test.htm
Avatar billede bas Forsker
28. januar 2004 - 18:06 #1
Jeg kan godt se, at der står error on page, men hvad skulle der ske ?
Der skulle vel komme en drop down med links, eller ?

Tager det langt tid at lave funktionen igen ?
Det kan godt være svært at gennemskue fejlen i koden.
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. januar 2004 - 18:09 #2
Du mangler en .js fil der skal ligge i samme folder som din test htm. Jeg har smidt den ud på en server så du kan downloade den: www.foobar.nu/div/mm_menu.js
Avatar billede webbygger Nybegynder
28. januar 2004 - 18:13 #3
le bon > hvorforhulen laver den ikke det, når man laver en pop-up menu og hvor har du fundet den og er den en standart eller hvordan laver man den ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. januar 2004 - 18:20 #4
Jeg ved ikke hvordan du har lavet menuen, men det ligner grangiveligt en copy/paste af en menu genereret i Macromedia Fireworks. Fireworks er super til at lave drop-down menuer, det genererer alle nødvendige filer, og så kan du bare hive den ind i Dreamweaver til videreudvikling af sitet.
Avatar billede webbygger Nybegynder
28. januar 2004 - 20:02 #5
Jeg har lavet menuen direkte i dreamweaver. Jeg viste godt, at man kan lave den i fireworks ,men jeg "troede" man bare kunne lave den i dreamweaver uden problemer!

Men tak for hjælpen
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. januar 2004 - 10:37 #6
Selv tak! :^)