Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Font size "låses" uden css ?

Jeg har CSS i head'eren. Men jeg vil gerne "låse" min html font-størrelse for browser-indstillinger, uden brugen af css. Med andre ord: Kan jeg indsætte et html-tag i forbindelse med min font size angivelse, som låser tekststørrelsen (Kun med html).
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 15:00 #1
nop
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 15:05 #2
enten laver du en css eller en <font style="font-size: 10px;">test</font> men ved ikke om den sidste er helt valid, men så er du også over i noget css igen
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 15:12 #3
Okay, det vigtigste er at jeg kan låse størrelsen mere eller mindre uafhænigt af head informationen. Så jeg prøver lige at lege lidt med dit forslag. -Jeg synes ellers jeg har prøvet lidt af hvert, men uden at tekststørrelsen blev låst.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 15:26 #4
FEEEEEDT... Du har klaret mit problem og reddet min dag. Jeg skrev fx <font-size: 10px;> -men det var jo åbentbart ikke nok. Nu virker det i hvert fald som det skal.
Kan du ikke lige oprette et svar, så du kan få dine point !
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 15:28 #5
svarer :o)
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 15:40 #6
tak for points :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 15:48 #7
Bare iorden... Og tak for hjælpen !!