Avatar billede asdfghj Nybegynder
28. januar 2004 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Harddisk - S-ATA

Jeg har købt en comp. med et epox bundkort der understøtter s-ata, samt en HD fra maxtor på 120 GB der også er S-ata. Men problemet er at når jeg starter comp. op kan den ikke finde HD. Er der nogen der ved hvorfor?
Avatar billede andersenph Nybegynder
28. januar 2004 - 12:44 #1
Du skal have et ide kabel der understøtter S-ATA
Avatar billede monsted Nybegynder
28. januar 2004 - 15:14 #2
Du har selvfølgelig husket det åbenlyse som at sætte strøm på og checke at kablet sidder rigtigt, ikke?
Avatar billede duvander Juniormester
28. januar 2004 - 19:10 #3
Du skal installere en tredjeparts driver. Du booter pc med xp cd-romen i. tryk derefter f6 for instalation af tredjepartsdriver, indsæt driveren i diskette drevet og følg anvisningerne!
Avatar billede asdfghj Nybegynder
02. februar 2004 - 09:27 #4
jeg har ikke fået nogen driver med til min harddisk (skal man det?)!
Avatar billede duvander Juniormester
02. februar 2004 - 12:16 #5
Den følger gerne med Bundkortet. Hvis den ikke er på diskette ligger den på cd-rom og skal kopieres til diskette. Her er et eksempel på hvordan en HD installeres på et asus bundkort!
http://www.asus.com.tw/support/faq/qanda.aspx?KB_ID=84897