Avatar billede invisible Nybegynder
27. januar 2004 - 19:22 Der er 5 kommentarer

Privat hjemmeside, problemer med iframes

Hej

Jeg sidder og laver på min hjemmeside, og jeg har et problem

Jeg skla have 3 forskellige iframes, 3 forskellige steder, men hver gang ejg laver en ny, rykker de andre sig :S

Hææjlp, har prøvet alt, tabeller og form's :s men det virker nada

jeg har ikke noet link i kan se noget på, men kontakt mig på msn : Noqk@lycos.com

og jeg kan sende jer noget information :D

/Josef
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. januar 2004 - 19:24 #1
Du kan jo smide koden her. Det ville da være en start.
Avatar billede invisible Nybegynder
27. januar 2004 - 19:25 #2
Doggy - Jaah, men det ville jo være nemmere hvis du kontaktede mig over msn, for de iframes skal stå nogle bestemte steder via. designet! :D
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. januar 2004 - 19:29 #3
Nu er reglerne bare så'n at alt skal ordnes her på Exp for at alle kan ha' glæde af det. Hvis nu nogle sad med lign. problemer. Jeg finder selv ofte svar på mine spørgsmål ved at bruge søge-funktionen.
Avatar billede invisible Nybegynder
27. januar 2004 - 19:33 #4
forstår :d men tror ik du får så meget ud af det, for du kan jo ikke se hvordan mit design ser ud men 2sek finder lige link... Http://www.znow.1go.dk/index.htm

De 3 "kasser" i designet, der skal være et iframe i hver, og det kan jeg ikke medmindre det første iframe jeg laver, begynder og flytte sig :s
Ved ik vhad man skal gøre? jeg forstår ik tabeller, selvom jeg op til flere gange har prøvet og læse om det, så kan jeg bare ikke lære det..

Nogle ide'er?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 01:23 #5
Hvis det ikke virker, er det fordi, du gør det forkert. Og ja, jeg har en ide: Vis os den kode, du har prøvet.