Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke linke til mit forum

Jeg har en side der bl.a. indeholder følgende fil: forum.htm

I øjeblikket har jeg et forum på en whitehat side, men p.g.a pladsmangel dér vil jeg gerne have at når der trykkes på forum linker den til forum siden på originalsiden og ikke whitehat. Altså hele forummet skal ligge i forum.htm

Jeg kan ikke placere forumfilerne i forum.htm. Hvordan kan dette lade sig gøre, jeg har forsøgt at oprette en mappe hvori jeg har placeret alle filerne til forummet + forum.htm Men jeg kan ikke få det til at fungere. Hvordan gør jeg?
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 16:41 #1
kan vi få et link
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:43 #2
Siden
www.kfdodds.dk

Forum
www.kfdodds.dk/forum men lige nu linker den til whitehatsiden
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:44 #3
Undskyld linket til siden er der forummet gerne skulle ligge. P.t ligger det på http://kfd.users.whitehat.dk/
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 16:49 #4
et øjeblik
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:51 #5
Det er p.g.a jeg gerne ville have et andet design til forummet men kan ikke uploade det på whitehat p.g.a kvorten er brugt op med plads. Derfor skal den ligges ind på originalsiden www.kfdodds.dk da der her er masser af plads til rådighed.
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 16:57 #6
du kan bruge JS til det, så kan du indsætte hele siden??

<html>

<head>
<title></title>
</head>

<body>

<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --><IFRAME id=myfrm name=myfrm align=right
            marginWidth=0 marginHeight=0 src="http://kfd.users.whitehat.dk/"
            frameBorder=0 width=330 scrolling=no
            height="330"><!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan --></IFRAME>

</body>

</html>
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:00 #7
prøv at kontakte whitehat ang. mere plads
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:00 #8
Det hjælper mig ikke så meget da det er p.g.a pladsmangel på whitehat jeg skal have den flyttet. Jeg har uploadet alle filerne til www.kfdodds.dk men ved bare ikke hvordan jeg skal få det sat på siden.
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:05 #9
nej det kan jeg godt se

27/01-2004 17:00:30 >> det forstå jeg ikke helt?
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:07 #10
Jeg har alle forumfilerne + forum.htm. Jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det så man når man klikker på forum på min side åbner siden www.kfdodds.dk/forum . Det er det jeg gerne vil have hjælp til.
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:10 #11
kan vi få en phpbb index link
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:11 #12
Undskyld men jeg er ikke særlig "stiv" i dette derfor hjælpen og de 100 point. Kan du uddybe en smule.
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:15 #13
det som jeg kan forestille mig der går galt det er at du har 2 index filer, index.html og index.php

prøv at sætte alle forum filer i en mappe som du kan kalde for forum og link derfra

f.eks. www.kfdodds.dk/forum/index.php
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:18 #14
altså jeg går ud fra at du intalleret den
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:19 #15
Jeg har netop både index.php og index.htm i forumfilerne. Nu har jeg placeret alle forumfilerne i en mappe og prøvet at linke til det du skrev men den skriver "siden blev ikke fundet"
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:20 #16
Forresten skal man ændre noget inde i forummet når man pludselig ligger den ud på en anden adresse.
Avatar billede xvid Seniormester
27. januar 2004 - 17:23 #17
ja hvis du har admin rettigheder så kan du

jeg vil foreslå dig at du henter en ny phpbb forum, installere den og smider alle dine (forum) filer i

eller så kan du også prøve at oprette denne spm under php
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:28 #18
Jamen jeg får stadig problemet da jeg ikke kan uploade til/i filen forum.htm som er filen til mit forum på www.kfdodds.dk . Hvad kan jeg ellers gøre.
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 17:38 #19
Okay forsøger mig under php