Avatar billede jademutter Nybegynder
27. januar 2004 - 00:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PostgreSQL og www.mycgiserver.com

Hej Alle

Jeg skal til og lave et databasestyret wedsite, og da jeg allerede har kendskab til PostgreSQL er valget faldet på denne.
Sitet skal programmeres i JSP og i første omgang lægges på www.mycgiserver.com.

Hvordan kommer jeg i kontakt med databasen?

Laver jeg den lokalt og uploader den, eller opretter jeg den på serveren?

/Jademutter
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2004 - 00:56 #1
Du kommer i kontakt med database via JDBC.

Det kan jeg fortælle meget om, hvis det skal være.

mycgiserver og PostgreSQL vil jeg undlade at gøre mig klog på
Avatar billede jademutter Nybegynder
27. januar 2004 - 11:57 #2
Hej Arne

Jeg ved godt jeg skal have fat i driveren, men skal jeg selv uploade den eller skal jeg bare finde en sti til den??

/Jademutter
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2004 - 14:05 #3
Medmindre driveren er installeret for alle på serveren, så skal jar filen med
driveren anbringes i din web apps lib directory.
Avatar billede jademutter Nybegynder
17. februar 2004 - 21:41 #4
ok tak