Avatar billede steezy Nybegynder
26. januar 2004 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Professional eller Home Edition?

Hvad er de største forskelle mellem de 2 udgaver, og hvilken er at fortrække?
Avatar billede arlet Juniormester
26. januar 2004 - 16:04 #1
Avatar billede meken Nybegynder
26. januar 2004 - 16:20 #2
Jeg har erfaret at Home nogle gange er svær at få til at spille på et netværk. Desuden synes jeg at Pro er mere gennemtænkt og mere stabil.
Kender mange som har samme opfatning som mig...
Avatar billede sascha Nybegynder
26. januar 2004 - 16:30 #3
har brugt pro i 1 1/2 år men skiftede til home da den var præinstalleret på en ny computer. Synes home er lige så stabil og god til netværksspil som pro'en
Avatar billede leif Seniormester
26. januar 2004 - 21:35 #4
Pro udgaven kan tilsluttes et AD / NT domain, det kan Home ikke !!!
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2004 - 01:05 #5
Til privat brug vil jeg sige at Prof er nødvendigt til dem som vil
udvikle ASP sider. For resten er Home sikkert udmærket.
Avatar billede meken Nybegynder
27. januar 2004 - 15:15 #6
Ja forskellige meninger er der nok af :D