Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
25. januar 2004 - 22:29 Der er 9 kommentarer

Hot Or Not

Hejsa
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få min hot or not system op at køre, i kan se det her hvad problemet er http://www.guldfisk.lir.dk/hotornot/default.asp?mode=confirm også prøv at opret en bruger, kunne godt være der er nogen der har en ide til hvad det kan være!!
Avatar billede loukas Mester
25. januar 2004 - 22:58 #1
øøh, er det et færdigt script du prøver at få til at køre ??
Og hvor er problemet helt præcist ?
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
25. januar 2004 - 23:03 #2
Det er det jeg ikke ved, når man har udfyldt fælterne skriver den at man skal huske at skrive koden!!
Avatar billede loukas Mester
25. januar 2004 - 23:05 #3
Den siger at der mangler PassWord når jeg prøver at oprette en konto.
signup_save.asp
default.asp
Højst sansynligt i en af de to at fejlen er ;-)
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
25. januar 2004 - 23:06 #4
jeps, hehe har ikke en skid forstand på det
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
25. januar 2004 - 23:10 #5
er det noget du kan se på?
Avatar billede loukas Mester
25. januar 2004 - 23:10 #6
"pass" er navnet i formularen på default.asp.
Hvordan henter du variablen i "signup_save.asp" ??
Du bruger vel Upload.Form, og ikke Request.Form ?
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
25. januar 2004 - 23:13 #7
LOL det spørg du mig om hehe jeg ved det ikke, har bare hentet det, som sagt før så har jeg ikke forstand på det :D
Avatar billede loukas Mester
25. januar 2004 - 23:14 #8
Joo, har desværre ikke tid lige nu, men hvis du prøver lidt selv kunne du jo få forstand på det ;-)
Så spørg bare, så kan jeg eller andre hjælpe dig her...
Avatar billede ludo69 Nybegynder
26. januar 2004 - 00:25 #9
Hvor har du fundet scriptet?