Avatar billede bullefardk Nybegynder
25. januar 2004 - 20:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man det?

Hej Alle Sammen Igen.

Hvis nu jeg har en masse billeder til min hjemmeside, og jeg gerne vil have tilføjet hjemmeside navnet i et lille hjørne af hver billede, er der så ikke en nemmere måde at gøre det på end at gøre det på hver enkelt..?`

det er til hjemmesiden www.christina.frac.dk

/BuLLeFaR

P.S. Jeg har Paint Shop Pro og Photoshop.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. januar 2004 - 21:03 #1
Det forekommer mig (mange!) af billederne allerede har div. ting skrevet nederst på billederne, så det virker lidt "useriøst" eller værre...
Avatar billede levithan Nybegynder
25. januar 2004 - 21:09 #2
Billederne er vist "lånt" fjotte.dk så mon der er en tilladelse fra dem , ja jeg tror det nu ikke.
Avatar billede bleze Nybegynder
25. januar 2004 - 21:32 #3
Mon fjotte.dk har tilladelse. Sikkert heller ikke.

Men du kan bruge Paint Shop Pro, ved ikke om dets batch funktion kan gøre det men manuelt kan du hurtigt sætte noget text ind
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2004 - 15:07 #4
Det er ikke bullefardk's hjemmeside.
Avatar billede zhark Nybegynder
31. januar 2004 - 22:05 #5
som de billeder ser ud - med div. tekst er der ikke noget fornuftigt at hente ved en actions i et billed prg.