Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
25. januar 2004 - 18:57 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Få data tilbage

Hej Eksperter!

Jeg havde en vision om at merge to partitioner sammen. En på 70 gb og en på 30 gb. Det ville jeg fordi jeg ahvde meget meget lidt plads tilbage på den med 70 gb, og det er den til musik og film, og den må godt være lidt større. Den anden på 30 var lager for spil og installs. Og der var 20 giga ledig. Men jeg ville så lægge dem sammen og det gør jeg med Partition Magic i deres dos version. Det tager syv  lange og syv bredde og resultatet er at den kommer med en fejl omkring noget buffer noget... Forinden havde jeg slettet alt på mit "lille" drev - D drevet - det til spil, og det kan jeg godt komme ind på og det lavede Windows en masse recovery på inden jeg kom ind i windows igen. Mit e drev - det store - er ikke til at komme ind på. Windows siger at det ikke er formateret. Men så er det jeg håber at jeg kan få mine data tilbage. For jeg har jo ikke slettet noget. Jeg har kun prøvet at flytte noget data. Kan det hele virkelig være væk?
Avatar billede resten Nybegynder
25. januar 2004 - 19:34 #1
Brug dette program til at genskabe det.

http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
25. januar 2004 - 21:59 #2
Ok! Har kigger lidt på det! Men... Er det en god ide at have en anden hdd som man kan tage backup på eller kan man bare gøre det den foreslår med disketter? Syns ikke rigtig jeg fandt noget der forklarede hvordan det virker
Avatar billede resten Nybegynder
26. januar 2004 - 00:31 #3
Når du har fundet de filer du ønsker at gemme kan de gemmes på en diskette men jeg ville tro du skal bruge mange da den jo kun kan rumme 1,44 mb så det bedste ville nok være at have en extra partion du kan gemme på.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
26. januar 2004 - 13:21 #4
Ok. Jeg har 3 partitioner, men alligevel kunne jeg kun vælge min hdd som helhed. Hvad nu hvis jeg låner en ekstra og sætter i?
Avatar billede resten Nybegynder
26. januar 2004 - 13:42 #5
Det kan jo kun komme an på en prøve.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
29. januar 2004 - 18:08 #6
Har du en grundig walktrough til programmet?
Avatar billede resten Nybegynder
29. januar 2004 - 18:39 #7
Nej det har jeg ikke men det står hvad du skal gøre i deres faq.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
29. januar 2004 - 23:10 #8
Inde på deres site?
Avatar billede resten Nybegynder
30. januar 2004 - 09:58 #9
Ja der er altid en faq med til programmer.
Avatar billede ird Praktikant
30. januar 2004 - 10:04 #10
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
30. januar 2004 - 23:27 #11
ird > Jeg har kigget på GetDataBack og det er jo et genialt program! Jeg har arangerret det sådan at jeg kan låne en ekstern HDD på søndag og kopiere over på den. Men jeg skal lige høre: Ved du om programmet kan kopiere over på eksterne enheder?
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 08:50 #12
Beklager, men det må stå i deres Faq :) men kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne det
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 09:02 #13
Besides physical and logical drives, floppy drives, Jaz and Zip drives, GetDataBack accepts image files and arrangement files.
Avatar billede mr_broe Nybegynder
31. januar 2004 - 09:24 #14
X Nogen der kender en måde at genskbe sin post.
Den er blevet slettet fra slettet post, og jeg aner ikke hvor jeg skal lede...??????
Det er en e-mail med vedhæftet billed....
Avatar billede mr_broe Nybegynder
31. januar 2004 - 09:25 #15
Kan jeg bruge nogen af de overnævnte programmer....??
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 09:26 #16
hvorfor opretter du ikke et spørgsmål om det istedetfor at spørge i andres?
Avatar billede mr_broe Nybegynder
31. januar 2004 - 09:28 #17
Jeg blev henvist hertil.

Der er op til flere forslag her men om de kan genskabe slette post ved jeg ikke.

http://www.eksperten.dk/spm/456802
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 09:30 #18
hvad mener du med henvist hertil??
Avatar billede resten Nybegynder
31. januar 2004 - 09:33 #19
Du blev ikke henvist du fik linket så du kunne hente inspiration til dit spørgsmål.

Og lad venligst være med at spamme tråden mere...
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. februar 2004 - 16:16 #20
ird>>> Dit forslag hjalp! Smid et svar! Hvis du altså vil have nogle pts... ;)
Avatar billede ird Praktikant
02. februar 2004 - 16:17 #21
Svar er hermed smidt :)

Ha en god dag og tak for point :)
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. februar 2004 - 21:04 #22
Jo tak! Og detv ar da så lidt. Du har i hvert fald fortjent dem!