Avatar billede bbhdk Nybegynder
25. januar 2004 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af tekstbox til udprintning

Hej igen
Jeg prøver lige engang til, så håber jeg at det lykkedes denne gang.
Jeg skal have oprettet en lille tekstboks, på en side i FP 2000, uden nogen form for dikkedarer, det vil sige, det er ikke noget der skal gemmes, det skal bare printes ud med det samme.
På siden stilles der nogle spørgsmål, med indtastninger til følge. Disse indtastninger skal bare printes med det samme sammen med spørgsmålende og ikke gemmes. Det skal lige siges, jeg vil ikke til at programmere eller ud i noget der ligner.
På forhånd tak.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. januar 2004 - 16:14 #1
øhmm fatter ikke helt hvad det er du vil ;) Have oprettet en tekstbox der ikke skal gemmes ??? Ønsker du et specielt layout, som kun vises på print (dvs. når en side skrives ud) eller ?????
Avatar billede bbhdk Nybegynder
25. januar 2004 - 16:24 #2
Jeg skal prøve at beskrive det jeg ønsker. På min hjemmeside, som ikke kører endnu, skal der være nogle spørgsmål F.EKS. " hvad er hvilespænding på aku" Svar: "12,25" volt. Spørgsmålet er skrevet på forhånd. Det er svaret på "12,25" der skal tastes ind i en lille " boks ". Tallet eller siden skal ikke gemmes, men kunne printes ud som en helhed, sammen med en masse andre svar af samme type når man er færdig med at taste ind
Avatar billede bbhdk Nybegynder
26. januar 2004 - 16:37 #3
Jeg trækker spørgsmålet tilbage idet jeg har fået hjælp fra anden side. Undskyld ulejligheden
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. januar 2004 - 18:40 #4
sry jeg syltede dig - har først lige set at du har uddybet dit sp...

Husk lige at acceptere dit sp og lukke det ;)
Godt du fandt en løsning - blev det asp eller lignende, eller ??
Avatar billede bbhdk Nybegynder
26. januar 2004 - 23:19 #5
Hej igen.
Jeg har accepteret mit sprgsmål en gang, men kan da godt gøre det igen. Jeg arbejder et sted hvor der er ansat en del it supporter, jeg spurgte en af dem og fandt en løsning på det. Jeg ved ikke hvad det kaldes det der laves, da det det kun er temp. . Men den funker.