Avatar billede kraand Nybegynder
24. januar 2004 - 22:53 Der er 6 kommentarer

Camera Fashion Cam 2,0 megapixel

Min computer kan ikke finde kameraet Fashion Cam. Jeg har installeret driveren som blev leveret med sammen med.Når jeg sætter usb kablet til kameraet kommer computeren og siger at der fundet ny hardware, jeg installere driveren fra CD en, men jeg kan ikke finde kameraet.
bullerfar har haft samme problemer.
Avatar billede zhark Nybegynder
24. januar 2004 - 23:17 #1
Der er vide grænser for det normale, de USB enheder jeg har - har jeg altid startet med at installere programmet, og så har det sluttet af med... du skal tilslutte enheden nu, så færdigøres installationen.
Men indrømmer dog der har været problemer, hvor jeg så har af/og geninstalleret!
Avatar billede kraand Nybegynder
25. januar 2004 - 22:39 #2
Tak for tipset, har prøvet det, men det ændrede ikke noget. Har også prøvet hjælp og support, men Windows fandt ikke nogen oplysninger om enheden. Prøvede så Kompatibillitet for at finde ud af, hvilke hardware og software der er kompatibel med Windows XP, men siden var en ugyldig adresse.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. januar 2004 - 23:48 #3
Læste lige om een der skrev at en USB enhed pludseligt virkede ved at blive sat i en anden port - synes ikke det lyder rimeligt, men hva' gør man ikke!?
Det er ret mange som skriver om den slags problemer, bare der var noget "generelt" at gå efter, men det kniber med at finde lige det rigtige "guldkorn"

PS.: Nogle kammeraer skal stå i en bestemt "mode" når de tilsluttes USB, det kan være AUTO eller en PC mode, som visse kammeraer har!
Avatar billede kraand Nybegynder
01. februar 2004 - 12:13 #4
Har prøvet alle dine tips flere gange, men med samme negative resultat.
Avatar billede zhark Nybegynder
01. februar 2004 - 12:59 #5
Man må jo prøve at søge efter lignende spm. her er een hvor det åbenbart hjælp med windows update: http://www.eksperten.dk/spm/427702
Jeg kan desvæære ikke komme på andet lige nu :)
Avatar billede henninga Novice
05. marts 2004 - 23:41 #6
Dit kamera kan komme ind på flere måder via USB.
Nogle kameraer kommer op som et nyt drev i Stifinder eller Denne Computer.
Andre installeres med Twain drivere. Det vil sige at du skal bruge f.eks et billedbehandlingsprogram hvor du kan importere fra twain-enheder. Ofet anvendes twain også til scannere.

Bare et forslag.