Avatar billede razersedge Nybegynder
24. januar 2004 - 16:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere på netværk bag rouer

Hej Folkens

Jeg har et stort problem med mit MSN Messenger. Vi er her flere forbundet i et netværk som alle deler den samme internetforbindelse gennem en router forbundet til netværket.

Vores problem lyder som følgende:
Vi kan kun være forbundet til MSN Messenger en ad gangen, når en anden forbinder, bliver den allerede forbundede smidt af, og internetforbindelsen ryger desuden også midlertidigt på den computer.

Dette er yderst irriterende, da vi finder os i situation hvor vi faktisk kæmper om at være forbundet, samtaler med andre bliver jo afbrudt hver eneste gang en anden person logger på.

Hvordan løser jeg vores problem, så vi kan være flere tilkoblet til MSN Messenger, på samme tid?

På forhånd tak.
Simon Jensen
Avatar billede janl2000 Nybegynder
24. januar 2004 - 18:16 #1
Du skal huske at åbne de porte msn benytter (Dette skal gøres flere gange, for hver computer, hvor du angiver portnr(msn) og ip-adresse for hver computer), så skulle i alle kunne være på samtidig
Avatar billede razersedge Nybegynder
24. januar 2004 - 19:09 #2
Hvilke porte skal åbnes?
Avatar billede knighten Nybegynder
25. januar 2004 - 00:10 #3
Avatar billede razersedge Nybegynder
08. februar 2004 - 13:29 #4
Glemte helt dette spørgsmål, har for mange andre ting jeg roder med, så jeg fik heller aldrig afprøvet svaret ordentligt.

Tak for responsen.