Avatar billede designz Nybegynder
22. januar 2004 - 21:42 Der er 3 kommentarer

HJÆÆLP MacOSX gået kold

Efter at have forsøgt at opdatere til os x 10.3.2 blev den aldrig færdig med at optimere, da jeg til sidst måtte slukke, kunne den ikke starte igen. Hvad kan jeg gøre... jeg kan forresten ikke finde mine installationscd´ere, håber man kan gøre et eller andet uden dem.....
Avatar billede egonspock Seniormester
23. januar 2004 - 00:55 #1
Hvad betyder det at den ikke kan starte igen? Står den blot og hænger i opstarten, eller kommer den slet ikke så langt? Har du ladet den stå i laaang tid, som f. eks. 1 time eller mere og starte. Du skulle vel ikke have File Vault slået til, eller sådan noget, som kunne tage mega-lang tid at gennemføre?
Avatar billede designz Nybegynder
23. januar 2004 - 07:46 #2
Den staller ved det grå æble og jeg har ladet den stå i 2-3 timer - nothing happend. Jeg ved ikke hvad file vault er, men som sagt var det efter en update hvor alting ellers virkede før. Jeg har nu forsøgt at køre opstarten verbosely, og den stopper ved følgende kommentar: IP packet filtering initialized, divert enabled, rule-based forwarding enabled, default to accept, logging disabled
IPv6 packet filtering initialized, default to accept, logging disabled
IP firewall loaded
Men det siger mig nul og nix...
Avatar billede designz Nybegynder
24. januar 2004 - 09:56 #3
nå ingen svar