Avatar billede flintstone Novice
22. januar 2004 - 19:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Indsætte kanp i dokument

Har lavet nogle knapper i Fireworks og de bliver gemt *.html og
der bliver gemt nogle filer i /images biblioteket.
Nu vil jeg gerne bruge disse kanpper i FP, men hvordan implementerer lige sådan noget, når det nu er *.html filer?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 19:51 #1
omdøb dem til  .*htm
22. januar 2004 - 19:51 #2
Knapperne er ikke html-filer. Kig i mappen Images, der ligger knapperne sandsynligvis som grafikfiler.

Diss grafikfiler indsættes på sædvanlig vis i FrontPage.
Avatar billede flintstone Novice
22. januar 2004 - 19:56 #3
Jo jo Erik, det gør de da, men der er lige er aberdabei. Knapperne har en
"mouseover" funktion og det er den jeg gerne vil have frem. Begge filer er
tilstede i /images. Her tænker jeg på "almindelig" og "mouseover" billederne.
Avatar billede flintstone Novice
22. januar 2004 - 20:02 #4
Damn, det er kompliceret.....når jeg åbner *.htm filen, med knappen i, så er der sgu' et javascript som åbenbart får knappen til at gøre det den skal.
Hvordan hulen får jeg det ind dokumentet?
Avatar billede flintstone Novice
22. januar 2004 - 20:16 #5
Har fået det løst. Scriptet skulle ind i min <head></head>.
Og så skulle jeg sætte den nye knap ind i stedet for den anden.
Så funker det.
Avatar billede flintstone Novice
22. januar 2004 - 20:17 #6
Lidt for ulejligheden til Erik.