Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
22. januar 2004 - 16:57 Der er 6 kommentarer

Inspiration og vurdering!

Hej!

Så har www.nbasiden.dk fået mange flere artikler og andre ting. Som f.eks odds, jerseys, forum og mere! Med mange flere skribenter! Jeg vil gerne høre jeres mening om siden nu! Også noget inspiration til siden www.nbasiden.dk - Noget der måske kunne pepppe den op eller....Gerne også en vurdering af indholdet.  Det er cfølgelig www.nbasiden.dk i skal vurdere!

På forhånd tak!
Avatar billede flashers Nybegynder
22. januar 2004 - 19:00 #1
hvid på grå fungere ikke særligt godt da det er meget svært at læse.
Ellers ser det oki ud.
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. januar 2004 - 19:10 #2
Linket www.nbasiden.dk indgår tre gange i dit spm. Jeg tror vi har fattet at det er den vi skal vurdere ;)
Avatar billede bryrup Nybegynder
22. januar 2004 - 19:14 #3
Okay... pænt meget irrerterende at den åbner nyt vindue til hver side!!
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. januar 2004 - 19:20 #4
Nå.. me nu til vurderingen.

Designet:
1) Dit design er overskueligt og pænt sat op. Det er rigtigt godt. Dog mangler der en 'velkomnst' så brugeren der benytter sitet får en idé om hvad han kan finde der er interessant på siden. Der er mange dergår, hvis de ikke får en sådan velkomst.

2) Når man fører makøren over menuen, kommer der bare den sædvanelige tekst makør frem, og man kan derfor nemt tro, at der ikke er nogle links overhovedet. Dette havde jeg også et problem med.

3) Dine links kunne godt blive mere attraktive. Få sat noget CSS op så der er hover-effekt. Det vil virkelig hjælpe, tro mig!

Det var lidt om designet :)

Indholdet:

Jeg kiggede lige menuens punkter igenem, og jeg synes du har rigtigt meget indhold, hvilket er perfekt. Siden henvender sig til brugeren der gerne vil være up-to-date med alle de nyeste artikler, kampe osv. i den amerikanske NBA turnering.

Din side er virkelig god, og fuld af _masser_ af indhold.

En rigtig fed side, der fortjener et 10-tal på 13-skalaen! ;)

Den ville kunne komme op på 11 hvis du rettede dine små-sejl, jeg har kommenteret, og du ville komme op på 13 hvis du havde den 100% valideret, og brugte CSS-layout :) hehe.
Avatar billede 8718 Juniormester
22. januar 2004 - 19:25 #5
Den hvide skriftfarve på dine links, er ikke særlig tydelige på min skærm
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
23. januar 2004 - 07:50 #6
Ok! Jamen tak for de gode ord. Og skal nok rette nogen af de ting i foreslog.

Undskyld at jeg linkede 3 gange :- )