Avatar billede thb Nybegynder
22. januar 2004 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Editpad fejler

Hey alle

Jeg bruger editpad, men det er begyndt at køre underligt, når filerne bliver lidt store så kan den ikke følge med og programmet begynder at hakke..
Jeg tror at det har noget at gøre med 'syntax coloring'

Jeg ville høre om i ved hvad jeg kan gøre, eller om I kender en anden god editor som jeg kan downloade gratis, der skal være syntax coloring..

Thomas
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2004 - 15:18 #1
Der er TSW WebCoder eller light udgave WebPad.. begge er gratis og kan hentes her:
www.tsw.dk

Det eneste man skal gøre, er at oprettet sig med navn og email adresse. Så sendes brugernavn og kodeord, som man skal logge ind med.
Når man logger ind, får man sit gratis registreringskode.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2004 - 15:25 #2
..og den har også 'syntax coloring'..
Avatar billede thb Nybegynder
22. januar 2004 - 15:38 #3
Nu har jeg lige hentet light udgaven.. gider ikke alt det der hjælpe noget.. :)
Og det ser meget fornuftigt ud..

Tak for linket..

Thomas
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2004 - 15:45 #4
Det var så lidt :)
Takker for points.