Avatar billede bkr2004 Nybegynder
22. januar 2004 - 13:34 Der er 4 kommentarer

CMS hvordan virker det ?

Har nogen herinde erfaringer med CMS systemer til opdatering af hjemmesider ??

Man vedligeholder sin hjemmeside i et primitivt program online  men er det godt alternativ til f.eks. at gøre det i FrontPage ?

Højt skum!
Avatar billede keysersoze Guru
22. januar 2004 - 13:42 #1
det afhænger meget af hvad der skal opdateres. Er det hvis du skal ændre stavefejl, årstal eller andet 1 gang hver halve år så kan frontpage sagtens gå an - eller nok hellere NotePad eller lignende.

Er det derimod en form for e-handel, et nyhedssite eller andet der kræver ofte ændringer så skal der helt klart et online CMS system til! Om et sådant system så er "primitivt" eller ej afhænger igen af hvad der skal kunne.

Den erfaring jeg har med CMS er at jeg udvikler sådanne systemer.
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
22. januar 2004 - 13:48 #2
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:26 #3
er du nået videre?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. januar 2008 - 19:27 #4