Avatar billede newbies Nybegynder
21. januar 2004 - 22:11 Der er 1 løsning

Menu med Mouse down

Håber at jeg har oprettet spørgesmålet det rigtigt sted
Jeg er ved at sætte en hjemmeside op, men da jeg ikke er så fortrolig med HTML søger jeg lidt hjælp:
Siden kan ses her  http://enimity.dynip.com

Der hvor der står menu her skal der dukke en menu op når man trykker på Products

Menuen skal have 10 knapper og 3 af dem skal have under menuer

På knapperne skal der stå fra den første:

Player Kit --> Geneva
              Denacci
Spinners
Pendants --> Crosses (Under Menu)
            Dogtags
            Custom Made
Chains
Bracelets
Watches --> Geneva
            Denacci
Rings
Watches
Earrings
Hot Items

problemet er jeg ved ikke hvordan og med hvad jeg skal lave dem, Ideer Eksempler eller en færdig menu som jeg kan sætte på sitet ville hjælpe mig utrolig meget

Giver gerne mere end 200 point
Avatar billede newbies Nybegynder
23. januar 2004 - 00:42 #1
lukker spørgesmålet