Avatar billede brinker Nybegynder
20. januar 2004 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Pinnacle Studio DC10 plus

Hey

For ca. 4 år siden, købte jeg et Pinnacle Studio DC10 plus video-redigeringskort, med driver version 1.02
Nu har jeg fået ny computer med WinXp, og kan ikke mere bruge version 1.02.
Hvad gør jeg så ?
Jeg har set at man kan købe Pinnacle Studio 8 for 400 kr. Kan jeg bruge denne til at installere kortet igen ?
Avatar billede henninga Novice
20. januar 2004 - 23:49 #1
Du kan godt benytte Studio 8 sammen med DC10 Plus.
Se her:
http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=8&langue_id=2&product_id=564&product_name=&page_id=86#
for at komme til Pinnacle Forum hvor du kan finde forskelligt om DC10 og Studio 8.

En gratis Dansk manual til Studio 8 kan hentes her:
ftp://ftp.pinnaclesys.de/manuals/pc/Studio8/Content_860/Studio_da.pdf
Avatar billede brinker Nybegynder
21. januar 2004 - 14:26 #2
Jeg har trykket på accepter, men der sker ingenting.
Avatar billede henninga Novice
21. januar 2004 - 21:46 #3
Du skal vist nok først klikke på navnet så det er markeret og derefter på acceptér.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. januar 2004 - 00:34 #4
Har en driver til DC10pluskortet, der virker fint på min maskine med winXP installeret.... kan ikke lige hitte rundt på pinnacles hjemmeside, så har smidt driveren ind på min hjemmeside, link herunder :)
http://www.bjerrumsoft.frac.dk/andet/DC10plus1028.exe