Avatar billede fmll Nybegynder
20. januar 2004 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slettede billedfiler

Jeg har formateret mit drev og dermed mistet alle mine billeder. Hvilket program er godt (bedst) til at genfinde jpg. og tiff. filer.

fmll
Avatar billede halifax Nybegynder
20. januar 2004 - 21:52 #1
Kan henvise til - ikke fordi det måske er bedst - men det er gratis
PC Inspector File Recovery  - og med dansk menu

Rekonstruerer også data, hvor ingen henvisning til en fortegnelse er forhånden mere. Konkurrenceprodukter kan ikke rekonstruere denne slags data. "Special Recovery funktioner" understøtter følgende dataformater:

ARJ AVI  BMP CDR DOC DXF DBF XLS
EXE GIF HLP HTML HTM JPG LZH MID
MOV MP3 PDF PNG RTF TAR TIF WAV
ZIP
Avatar billede halifax Nybegynder
20. januar 2004 - 21:53 #2
Nå, ja. Der skal lige et link med, sry
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede fmll Nybegynder
20. januar 2004 - 22:34 #3
Tak for svaret.
Hilsen fmll