Avatar billede poullykke Nybegynder
19. januar 2004 - 19:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kode til at fjerne popups ?

Hej

Jeg har en "gratis" hjemmeside, hvor der kommer en popup, hver gang man besøger siden, mit spørgsmål er så, findes der en kode, som man kan indsætt på siden ( HTML kode måske ), så den virker som en popup killer.
Jeg ved godt, at man kan instalere en popup killer på computeren, men det ville være godt, hvi ssiden selv kunne have sin egen popup killer..

Hilsen
Poul
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. januar 2004 - 19:41 #1
Kom lige med et link til en af dine sider.. så kigger vi på det..
Avatar billede exp Juniormester
19. januar 2004 - 21:25 #2
alternativt kan du jo vælge et sted der ikke kører med popup'er
www.friserverplads.dk <== mon ikke du kan finde en der ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. januar 2004 - 22:03 #3
eller:
www.frac.dk (understøtter bl.a. php, mysql,..)
www.frip.dk (understøtter bl.a. asp, access...)
www.whitehat.dk (understøtter bl.a. php, ...)
Avatar billede binderup Nybegynder
19. januar 2004 - 22:57 #4
Spørgsmålet er så om du må omgå de pop-ups der er på den gratis hjemmeside - må du ikke det så er dette spørgsmål faktisk "ulovligt" i henhold til reglerne her på eksperten.dk

Og for så virkelig at være besværlig så har dette spørgsmål ikke ret meget at gøre med selve programmet Homesite fra Macromedia at gøre
Avatar billede poullykke Nybegynder
09. juni 2004 - 18:28 #5
gggg