Avatar billede qnella Nybegynder
19. januar 2004 - 14:07 Der er 6 kommentarer

hvordan laver man en opgavedatabase med access og asp

jeg skal til at lave en opgavedatabase hvor man via vores hjemmeside skal kunne logge ind og vælge en opgave og derefter skal de andre brugere kunne se at opgaven er taget, og så når den ene person er færdig med opgaven skal den anden kunne se det og derefter kan en anden person så lave opgaven, og det skal køre med en access database og asp.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 14:12 #1
det handler vel ganske simpelt om at registrere nogle data vedr. opgaven (hvilke kan du bedst selv svare på) og til sidst lave et ja/nej felt, som styrer om opgaven er taget eller ej. Det er så dette felt du evt. udvælger fra, hvis du kun vil vise ikke valgte opgaver.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 14:12 #2
150 point er vist alt for meget :-)
Avatar billede qnella Nybegynder
19. januar 2004 - 14:16 #3
150 er ikke for meget tror jeg..
jeg har svært ved at komme igang med opgaven det er vist pænt svært
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 14:20 #4
det lyder til du ønsker noget konkret... så skal der også flere detaljer på bordet. Iøvrigt, hvis du ønsker asp kode, skal du nok en tur i asp kategorien.
Avatar billede terry Ekspert
19. januar 2004 - 14:59 #5
same applies here too http://www.eksperten.dk/spm/453818
Avatar billede lap Nybegynder
19. januar 2004 - 20:53 #6
og er dobbeltoprettet - luk den ene udgave af spørgsmålet