Avatar billede lrmikkel Nybegynder
19. januar 2004 - 11:12 Der er 2 kommentarer

Skift af domæne

Hello ...
Jeg har en Domino server i det firma jeg arbejder i, og alle brugere har en email med navn@firmanavn.com.
Firmaet har nu skiftet navn så alle mail adresser skal laves om til det nye navn, er der en smart og hurtig måde at gøre det på ?
Jeg kan se at jeg bare kan ændre navnet i notes.ini dokumentet, men er det bare det eller er der noget bestemt jeg skal huske ?
Avatar billede karstenv Nybegynder
22. januar 2004 - 08:59 #1
Du bliver nød til osse at ændre det i alle de personerdu har oprettet med det gl navn osse, dette kan gøres med en agent, og alt efter hvor mange vi snakker om tager det ikke lang tid.
Avatar billede jogii Nybegynder
23. januar 2004 - 09:25 #2