Avatar billede tuidoi Nybegynder
18. januar 2004 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad er forskellen?

hey nogle som ved hvad forskellen på "actual drawing v. demo" er i forhold til den fulde version?.. jeg kan finde og downloade demoen på

http://www.shareup.net/Web/HTML-Editors/Actual-Drawing-review-199.html

her står der så når man trykker videre for at hente den, "While downloading, why not order the full version?" altså "hvorfor ikke hente den fulde version?, mens du downloader" og det ville jeg gerne men jeg ville lige høre jer om i ved om der er nogen forskel og om man kan købe det i en butik nær kbh. så det er lidt nemmere at have med at gøre, evt. også en pris.. (eller en dansk hjemmeside hvor jeg kan hente det)..

på forhånd tak,

mvh tuidoi
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
18. januar 2004 - 19:48 #1
Jeg kender ikke det program, men hvorfor ikke benytte sig af et gratis og rost dansk program  http://www.webwriter.dk/

Ellers er Dreamweaver et meget udmærker program og du kan jo prøve en demo på www.macromedia.com

:-) karsten_larsen
Avatar billede tuidoi Nybegynder
18. januar 2004 - 19:59 #2
karsten findes dreamweaver, også som grafisk?
hvis vil du så sende mig et link som fører mig direkte til siden med demoen?
og prøver lige det andet:)
Avatar billede hcma Novice
18. januar 2004 - 20:22 #3
Avatar billede binderup Nybegynder
19. januar 2004 - 13:50 #4
det skal så også lige siges at Dreamweaver MX koster en anelse mere end Actual Drawing (som jeg aldrig har hørt om)
Avatar billede tuidoi Nybegynder
02. februar 2004 - 20:54 #5
disse svar kan jeg ikke bruge, da det danske ikke indeholder nok, og fordi at jeg ikke har lyst til at spendere de tusinder kroner som dreamweaver kst. jeg har derfor besluttet at få en dansk forhandler til at skaffe det hjem til mig for sølle 600,- men ellers mange tak, for hjælpen