Avatar billede zl1ng3r Nybegynder
18. januar 2004 - 16:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 problemer med spil på bærbar Compaq X1010

Jeg er den lykkelige ejer af en HP/Compaq X1010 bærbar..

Men jeg har 2 problemer med spil..

Håber i kan hjælpe mig med dem..

1. Jeg har en HD på 5400 RPM.. Og når jeg spiller læser den utrolig meget og tungt til HD'en..
Jeg er sikker på at det er derfor at spillene nogle gange kører som de gør, men mit spørgsmål er så om en ekstern hd på 7200 eller flere omdrejninger vil forbedre dette??

2. Jeg har et andet problem i spil..
Det er at hver gang der sker noget som f.eks. at en bliver skudt, en bombe sprænger etc. så går compen i et lille hak, og kører videre igen..
Kan dette have noget med netværkskortet at gøre??
Evt. andet??

Mine Specs:

Intel PentiumM 1.5 GHz
512 DDR266 Ram
ATI Radeon 9200 /m 64 ddr ram
Avatar billede sandholm Nybegynder
18. januar 2004 - 16:11 #1
Som du selv siger vil jeg mene at en Ekstern HDD med 7200 RPM vil hjælpe men sørg for den kører på USB 2.0
Det andet kan være fordi den er for langsom, eller den er for varm, eller (Igen) at graffikkortet íkke er beregnet til at spille spil på. Du har jo kun 64 mb ram osv. Min bærbare vil heller ikke acceptere spil uden at hakke. En stationær er at foretrække til spil.

/Plektor
Avatar billede sandholm Nybegynder
18. januar 2004 - 16:12 #2
Muligvis vil en anden driver til Graffikkortet hjælpe... De der ligger i XP (Hvis du bruger det) er ofte, efter min mening, ikke helt fuldendte.
/Plektor