Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mangler en afstemning.

Jeg bruger en My Sql server til min side.

Jeg har brug for en afstemning, til siden.

Er der nogen der kan hjælpe, eller henvise til et websted hvor jeg kan få hjælp.
Avatar billede phpwiz Nybegynder
18. januar 2004 - 13:00 #1
http://www.hotscripts.com

søg efter poll
Avatar billede phpwiz Nybegynder
18. januar 2004 - 13:01 #2
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 13:13 #3
tak for hjælpen
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 13:21 #4
Når jeg går ind og vil oprette et afstemning. så vises et fejl meddelelse:

Unable to create file 'falastin.dk/dd/data/data.php'. Please make sure this directory exists and it has 777 permission.

Can't continue!

hvordan kan man ændre dette 777 permission,
Avatar billede phpwiz Nybegynder
18. januar 2004 - 13:24 #5
chmod 777 til den fil .. kan du gøre i dit ftp program, højreklik på filen, så vælg attributes eller chmod eller permission eller lign.
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 14:31 #6
Jeg har prøvet at lade "remote file permission", kunne skrive og sådan noget. Men får stadig den samme fejlmeddelse når jeg prøver at prette et afstemning.
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 14:42 #7
Den virker godt nu, tak