Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 11:39 Der er 11 kommentarer

ændre sidens placering.

jeg er igang med at lave denne side http://falastin.dk/debat/dansk_debat/index.php

jeg har prøvet med alt muligt at lade den blive vist til venstre, men den bliver alligvel stående som centreret.

det jeg har brugt er <div align="left">

er det rigtig det jeg bruger.... eller skal man bruge noget andet.
Avatar billede fangel Nybegynder
18. januar 2004 - 11:44 #1
måske du liiiiige skulle gennemtjekke din HTML kode... der er pænt meget kode der ikke bør være der - lige frem grove fejl (2x <body>)

tjek den på http://validator.w3.org få at se fejlene og gik så selv efter "overskydende" kode (fx 3 x nestede tables)

Morten
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 11:44 #2
Jeg kan se 3 <body>-tags. Start med at rydde op i din HTML-kode så den bliver lovlig
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 11:46 #3
Er det ikke også lidt paradoksalt, at du vil have hjælp til din HTML-kode,
men samtidig forsøger at skjule den med: <body oncontextmenu="return false" ...>
95% af netbrugerne kan se koden alligevel, så hvad er formålet?
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 11:46 #4
jeg prøver lige at rydde op :-)
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:01 #5
erikjacobsen----> Jeg ville ikke skjule noget.... Men har bare glemt at fjerne denne kode fra html koden.... Det en kode som jeg ville afprøve, men som jeg ikke vil bruge senere.
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:02 #6
Jeg har prøvet at rydde lidt op i koden nu, er det ikke noget spicifikt jeg kan trykke ind, så siden bliver vist i venstre hjørne?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 12:07 #7
http://validator.w3.org siger vel stadig fejl, ikke? Det ser bedre ud, men der
ikke meget fidus i få rettet op på forkert html-kode.
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:11 #8
jeg prøver at få alle fejl ordnet
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:23 #9
erikjacobsen-----> mens jeg ryddede lidt mere op, så blev siden automatisk vist til venstre...... så nu ved jeg at alt det overskydende tekst gjorde siden dårligere, tak for hjælpen. gi et svar, så du får points.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 12:26 #10
Tak, jeg samler ikke på points ;)
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 12:26 #11
nåh okay,,,, men tak for hjælpen.