Avatar billede bennihill Nybegynder
18. januar 2004 - 00:42 Der er 7 kommentarer

TV_OUT problem med Radeon 9600pro atlantis.

Jeg har lige købt et Radeon 9600 PRO grafikkort.Når jeg tilslutter tv får jeg kun i sort/hvid.
Mit tv har ikke s-video stik.
Før havde jeg et Geforce 4 ti 4200 og der havde jeg samme problem,men så brugte jeg bare tv-tool programmet i stedet og så var der farver på.
Nu er problemet at jeg ikke kan bruge tv-tool,fordi den under- støtter ikke Radeon.
Måske nogen kender et tilsvarende program, som tv-tool?
Avatar billede nidyahou Praktikant
18. januar 2004 - 00:43 #1
du skal gerne have et stik der er gult som har phono han, scar hun... dette bruges som et mellemled...
Avatar billede bennihill Nybegynder
18. januar 2004 - 00:58 #2
Jeg har scart adapter altså scart med 3 phono stik 2 lyd 1 video eller s-video.
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 09:03 #3
http://www.eksperten.dk/spm/452964

måske kan denne hjælpe dig
Avatar billede nidyahou Praktikant
18. januar 2004 - 10:48 #4
www.runehansen.dk/E/tvoutsorthvid.html vil nok være smart at se
Avatar billede bennihill Nybegynder
20. januar 2004 - 00:04 #5
Nu virker det, har bare loddet ben 15 og ben 20 sammen, så er der farver på i bedste kvalitet.
Tak for hjælpen ird
Avatar billede ird Praktikant
20. februar 2004 - 09:40 #6
Så smider jeg et svar du kan acceptere hvis du ønsker??
Avatar billede ird Praktikant
13. april 2004 - 14:18 #7
Fik du tid til at smide lidt feedback her snart eller lukke spørgsmålet??