Avatar billede thomashansen Nybegynder
17. januar 2004 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Flash-knap

Hvis der er én/ flere der vil kigge på http://www.holbaeksymfoni.dk/home.htm, trykke på knappen
[Medlemsinfo] og dernæst på knappen [Øveplan] ved I hvad der er galt.
Jeg kan ikke få Øveplanen til, at åbne korrekt. Hvor ligger den
"target" der styrer hvordan siden åbnes ?
PS: Når jeg prøver at editere en Flash Button får jeg besked om, at target "mainFrame" ikke eksisterer ?

(jeg har overtaget redigering af site fra en tidligere webmaster, der arbejdede på en anden installation)
Avatar billede thomashansen Nybegynder
17. januar 2004 - 18:10 #1
Er det ikke en smal sag ?
Jeg skulle gerne have det site op at køre (måske hører spørgsmålet til i en anden rubrik ?)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. januar 2004 - 18:17 #2
Når du klikker på edit:

(Optional) In the Target text box, specify the location in which the linked document will open. You can select a frame or window option in the pop-up menu. Frame names are listed only if the Flash object is being edited while in a frameset.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. januar 2004 - 18:21 #3
Åben hele dit franeset i DW, klik nu på din flash knap og edit, så skulle muligheden for at skrive dit target til mainframe. Men kun hvis du gør det mens hele framesettet er åbnet
Avatar billede thomashansen Nybegynder
17. januar 2004 - 23:05 #4
Tak for hjælpen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:50 #5
Er det lukke tid?
Avatar billede thomashansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:02 #6
Sorry
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 01:03 #7
Altid bedre med sent end aldrig ;-)
Tak for points